czwartek, 5 kwietnia 2012

Rock Metal Shop !!!-

Siema :)
Dzisiaj pobuszujemy w sklepie internetowym Rock Metal Shop
Dokładnie jet to sklep dla metali , gothów itp. Ale były dwie rzeczy , które szczególnie mi się spodobały !
Pierwsza :)

1. Toner koloryzujący Fiolet .


Toner działa tak samo jak szamponetka . 
Ogólnie mi się spodobał ponieważ na wakacje zamierzam sobie przefarbować włosy na taki właśnie kolor !
Kolor schodzi po 3 - 6 myciach . 
Cena ok. 25 zł 

2. Słuchawki Headphone Star.


Dlaczego mi się podobają ? 
Pół roku uganiam się za właśnie taki mi słuchawkami .
Podobne były w stardoll . He he . Kiedyś grałam . 
Ogólnie bardzo fajne , są też inne kolory ale jednak najbardziej podobają mi się te . 
Cena ok. 70 zł .

Co o tym myślicie ? Piszcie !

Shoowers ;*

Dziękuję też za 3 tys wejść :) Buziaki ! 



Bożee ! Jaka ja jestem tępa ! Zamiast 3 tys napisałam 300 tys. ! Lol 

25 komentarzy:

  1. Anonimowy09:00

    widziałam takie słuchawki na allegro po 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:37

    świetne słuchawki i ten fiolet hmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawy są zaje...fajne! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słuchawki widziałam o wiele taniej na allegro !!
    pozdrawiam

    fajny blog ;)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchawki ładne, a ten toner ma świetny kolor!

    zapraszam - tajemnica-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne słuchawki;D

    OdpowiedzUsuń
  7. JA TEŻ W WAKACJE CHCE SOBIE POFARBOWAĆ WŁOSY ^^
    SŁUCHAWKI ŚWIETNE :d
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i ciekawy . :D

    A kolejna część opowiadania postaram żeby zagościła na moim blogu już jutro . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Słuchawki bardzo mi się podobają.Dziękuje za komentarzyk.Bardzo mi miło. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rock metal shop znam od jakiegoś roku i kocham ten sklep ♥ Ja mam zamiar w wakacje przefarbować się na czerwono ! Dzięki, że mnie reklamujesz ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oja...ten toner,to super rozwiazanie!
    moze sobie kupie?
    buziaki^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:27

    Słuchawki są boskie , sama mam podobne ale te są wprost cudowne ... A co do tego co maluje czuprynę na fioletowo to muszę przyznać przydało by mi się takie paćkadło ... Dzięki za miły komentarz na moim blogu :*

    Zapraszam na nową notkę
    www.donotcoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolorek i zajeee słuchawki ♥
    po prostu mega :D
    zapraszam do mnie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:43

    :D Kolor bardzo dobry i słuchawki są ŚWIETNE :) Oryginalne i wgl.. jak chcesz kupić to.. kupuj :D Gratuluję 3000 wejść :)
    Ja dziś miałem zakupy pół dnia i było fajnie :) Opisałem troche na Akd :P
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też zamierzam kupić toner ale niebieski :) zapraszam do mnie glamofhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ! dodaje do obserwowanych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. co do za nuta w tle ? :D
    zapraszam do siebie, i tutaj problem, bo coś mi się z blogiem stało, że nie wyświetlają się posty u obserwatorów. Jeżeli wcześniej obserwowałaś, mogłabyś to zrobić po raz kolejny na nowo ? :> z góry dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:12

    Hej :) Pisze tylko dlatego, że wiem, że lubisz często zmiany i Katy Perry i nie wiem czy słyszałaś o jej nowej piosence :)
    http://www.youtube.com/watch?v=C86okMJYJ3E&feature=channel
    Ja ją lubię ;P
    akademik :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ! Ciekawy ten toner ^^ A co do sluchawek to podobne albo takie same widzialam na allegro !...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:39

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:03

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !