środa, 11 kwietnia 2012

Butik po raz kolejny !

Siemka wszystkim !
Dzisiaj przeglądniemy najnowszą kolekcje BUTIKU.
Dzisiaj będzie dużo zdjęć. Bardzo dużo ! Zwłaszcza biżuterii.

Zaczniemy od Spodni
Jeśli w tym roku królują pastele więc wybrała spodnie w odcieniu beżowym




A teraz kilka bluzek i tunik

Bluzka w paski 


Bluzka z kwiatkami z dwoma kokardkami na plecach



Beżowa tunika z kokardkami


I kilka prostych tunik z długim rękawem.
W sumie bluzki bez żadnych tam wzorów tylko po prostu takie proste są nawet bardzo fajne :)



Sukienka , ale bardziej przypomina mi to tunikę



Czas na najdłuższą część notki czyli dział z biżuteria i chustami 

Na początek chustki




Oraz kolczyki !








To koniec na dziś jesli checie więcej ubra ń to oczywiście zapraszam na stronę butiku :)

Ja się już z wami żegnam !

Shoowers

Ostatnio jadłam sushi ! I przez pół dnia bolał mnie brzuch ale szczerze sushi jest super !


12 komentarzy:

  1. Jakie piekne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta bluzeczka w kwiatki z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te kolczyki są bardzo fajne ! ogólnie blog ciekawy ;d

    obserwuję . ;d

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej śliczne rzeczy^^
    bardzo spodobały mi się te proste tuniki z długim rękawem
    proste, ale urocze ♥
    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są spodnie bluzki i wgl :D
    a ja nigdy nie jadłam sushi może sie skusze:]
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Butik ma bardzo ładną nową kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog. Bardzo podobają mi się szale i ta tunika z kokardkami. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja kocham Butik <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajeee masz blogaa! ; DD
    Podoba mi się ! ; >>

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię sushi a zwłaszcza z łososiem mmm:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !