poniedziałek, 16 grudnia 2013

WAITING FOR Christmas

Witajcie kochani !

Przepraszam że ostatnio nie pisałam (ostatnio ? to byłyby już 3 miesiące ! /Madds ) Cicho. Niedługo zbliżają się Święta ! Co bardzo mnie cieszy, nie tylko z powodu prezentów czy czegoś tam. Najlepsze według mnie jest zima i ten świąteczny klimat. Siedzenie przy oknie z gorącą czekoladą i jakąś dobrą książką, albo mangą jak w moim przypadku :) Jak już jesteśmy w temacie książek to bardzo chce polecić książki Andrzeja Sapkowskiego zwłaszcza "Wiedźmin". Nie przeczytałam ich zbyt dużo na razie "Sezon burz" i "Miecz przeznaczenia". Mimo to nie zawaham się powiedzieć ,że są genialne, przynajmniej według mnie. Bardzo polecam :)
  Mi książka przypadła bardzo do gustu i każdemu ją polecam. A wy jak oceniacie tą książkę napiszcie ! Czekam na wasze komentarze :)
Wróćmy na razie do tematu świąt i mojej ukochanej zimy.
Ostatnio byłam na Bożonarodzeniowym Jarmarku na Wrocławskim rynku. I muszę przyznać że był to mój pierwszy taki jarmark. Mimo to było tam po prostu cudownie, czuć było ten świąteczny klimat co było nie do opisania. Kupiłam kilka mang i dużo...dużo słodyczy :3 Najbardziej smakowały mi truskawki i jabłka w czekoladzie oraz kolorowe laseczki. Szkoda jednak że byłam na nim dość krótko. Było dość zimno dlatego szybko wróciłam z Marleną do domu i myślę, że taki jarmark na długo zostanie w mi w pamięci.

Mam dla was także kilka sweterków które ostatnio kupiłam na mroźne dni. Zobaczcie.

Po lewej kupiony w HOUSE. Po prawej w CROPP.
To dzisiaj na tyle kochani. Ale przede wszystkim chcę wam złożyć wszystkim życzenia. Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia, ciągłego uśmiechu na twarzy, wspaniałych prezentów i co tam sobie jeszcze wymarzycie to niech to się spełni !

Gumi

Lajknij Gumi Blog na Fb by być zawsze na bieżąco.

                                    

15 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że nie widać śniegu tej zimy :( ale niedługo Święta! :D trzeba się cieszyć :) zdjęcia bardzo fajne, a sweterki mi się podobają.
    Pozdrawiam :)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:27

    Świetne zdjęcia i sweterki !
    U mnie zima jest jak wiosna co mnie smuci. To nie są święta ( jak dla mnie ) bez śniegu ( ani grama ).
    Nigdy nie byłam na jarmarku... Muszę się kiedyś wybrać.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na święta, tylko jest mi bardzo przykro, że nie ma śniegu :<
    Sweterki śliczne i zdjęcia też, pozdrawiam :)

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Słodki sweterek z kotkiem <3 Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny sweterek z kotkiem ^^ .
    Cudny blog. Obserwuję ;>
    Zapraszam do siebie:
    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matgo! Kocham Wiedźmina! <3 ;P Cudowne swetereki :D http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za Sapkowskim.
    Fajny sweter z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek w paski <333333333 Gdzie jest taka choinka ? Obserwuję

    http://monika-mooniika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaa ten pierwszy sweterek :D O.o a co do książki to słyszałam że fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy sweterek uroczy straasznie <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaahh ten koci sweterek ♥ Uwielbiam i też chcę taki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog!!!
    Would you mind following each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog został nominowany do LIEBSTER AWARD! Więcej u mnie: http://unlucky10maybe11willbehappy.blogspot.com/ :)
    Też Cię kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia ;)
    obserwujemy? Ty zacznij ja na 100% się odwdzięczę ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, widzę, że też lubisz mangę i anime. :3
    Świetne bluzki, mam bardzo podobną do tej z croppa. ;3

    Dodałam do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie! ;3
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !