sobota, 1 września 2012

Mija lato !

Hej kochani !

Właśnie kończą się wakacje :(
No szkoda :D
Gdzieś byliście w tym roku ?
Ja na obozie.
Pora wrócić do starych znajomych ... albo do nowych !
Ja w tym roku idę do gimnazjum ,ja  wraz z Magdą i Manią idę do klasy artystycznej :)
Mała klasa bo będziemy liczyć niecałe 20 osób ! Ale za to nowych osób :)
W szkole nie ma samych minusów...nooo...oprócz nowych trudnych przedmiotów których wiedza i tak 3/4 stopniach nigdy nie przyda nam się w życiu ... wstawanie o 6.30 by ledwo wyrobić się na 8.00... Ale i tak to szybko zleci zanim się obejrzymy to będzie zima i moje urodziny :D Które akurat wypadają tuż przed Mikołajkami czyli 5 grudnia :D

              Akurat piszę o zimie to w końcu będę mogła sobie zamówić czapko szalik od Glovestar , który tak bardzo mi się podobał .(pisałam o tym bardzo dawno temu !)


Do tego płaszcz i kozaki :D Tak będę chodzić w zimie !


Dzisiaj zbytnio się nie rozpisałam ....

Teraz to wy zadecydujecie o czym napiszę kolejną notkę więc bądźcie kreatywni i do następnego posta ! 

Shoowers.

Jest prawie 2.00 rano a ja siedze na blogu piszę dla was notkę !
Co ja robię ze swoim życiem towarzyskim ?  

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze ten rok bedzie bardzo owocny :)) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja klasa liczy 16/17 osób od 1 gimnazjum - teraz ide do 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się cieszę, że w końcu napisałaś. :P.
    Ja na wakacjach byłam na obozie i u rodziny w Mrągowie na 3 dni. :/.
    Ale i tak było fajnie, na obozie niezabardzo, ponieważ był to obóz z j.angielskiego i się musieliśmy uczyć. :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bloog . ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;] .

    http://happinessx297.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Och kochanie jak dawno nie gadaliśmy :) Akademik mówi. ;)) Co u cb nowego? Do gimy?? no no :3 nie jes ttak źle.. dasz radę ;D odpisz do mnie na gg, ok? Mam ważną wiadomość i chcę Ci ją powiedzieć na osobności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 25078504 moje gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana xD Zapraszam:
    http://zwariowana-nastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku to w sumie nudne miałam wakacje, ale bywa... Zapraszam do mnie http://life-in-shadow-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna czapka czy szalik...co to tam... Miałam kiedyś podobn.
    fajny blog. dodałam cie do obserwatorów.
    zapro do mnie
    lily-evans-i-james-potter.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana..!
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje? Poznałam dużo ludzi, spotykałam starych znajomych, ogólnie można zaliczyć do udanych : )
    http://screwcalmandgetangry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:11

    Tu Hubert ;) Napisz do mnie na gg bo mam dość ważną sprawę ;) Pozdrawiam ;) - i napisz nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !