niedziela, 10 czerwca 2012

Pod lupą Shoowers :Żel Care&Control

Hejka moi kochani :) 

Dzisiaj pod Lupę weżniemy żel do twarzy Care&Control od SORAYA


Co piszą na na opakowaniu ? 
  • -Doskonale oczyszcza
  • - Reguluje wydzielanie sebum
  • -Długotrwałe matuje 
  • -Odblokowuje pory 

Co ma na ten temat do powiedzenia Shoowers ? 

  • Doskonale oczyszcza - Nawet , nawet. 
  • - Reguluje wydzielanie sebum - Że co ? Ja nawet nie poczuła różnic bo nic się nie zmieniło
  • -Długotrwałe matuje - Nie jestem do końca pewna .
  • -Odblokowuje pory - Ha ha ! Nie rozmieszajcie mnie :D
Może powiem w skrócie ten żela raczej nie powinien się nazywać do skóry trądzikowej ! Nadaje się dla każdego do codziennego mycia twarzy z 4 punktów jakie wymienili to 3 są zupełnym kłamstwem . 

Nie wiem jak wy ale ten żel nie zrobił na mnie dobrego wrażenia . 

Niestety ja uznam ,że ten żel "przeciwtrądzikowy" jest ( przepraszam za słownictwo) do "dupy " 
I nie polecam jego kupna . 

Shoowers



15 komentarzy:

  1. Ja go nie miałam i pewnie nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ufff, miałam go kupić w poniedziałek, wybiorę inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge używać takich rzeczy bo mnie uczulają
    jestem uzalezniona od aptecznych rzeczy -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope you'll like
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Just found you on International Directory Blogspot :) Joined your blog ..lovley nic beauty blog :) Plz join me

    Http://tzse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:45

    Większość żeli jest "do d*py", ponieważ są komedogenne albo mają chemię czyszczącą, która jest we wszystkich tego typu preparatach.. Płyn do naczyń, proszek do prania, szampon czy płyn do w-c..... Ja polecam piankę z pharmaceris.. oczyszcza bardzo delikatnie, nie ma tej chemii i jest to produkt specjalistyczny :))) Odradzam unter 20....... -.-.. to nie jest wg. do twarzy..
    Pozdrawiam - Akademik :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem czego nie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:08

    ;* Mam już lepszy humor :D U mnie nowa noteczka :D Akademik :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym takiego w czele nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety produkty Care&Control mnie uczulają . :c Więc muszę szukać czegoś innego, no cóż . Ale blog superowy, na 100% będę tutaj częściej wchodzić . :) Zapraszam także do mnie www.xdarkcream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam twoje zdane. Miałam go przez jakiś czas...
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomocna notka. Będę wiedziała żeby nie kupować tego produktu.
    Takie kremy często okazują się żenadą. Kiedyś trawiłam na krem na pryszcze po którym wyszło mi więcej pryszczy -.-
    Pozdrawiam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJ! :D To ja - Akademik :) Pragnę Cię poinformować o tym, że założyłem bloga na spocie, jak wcześniej już mówiłem :) Zapraszam :) akd-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Co tak dawno nie pisałaś? :D Czeeeekam :) Mam pytanie: czy mogłabyś wytłumaczyć mi jak dodaje się piosenkę na bloga, tak jak u cb ? Nie ogarniam za bardzo bloggera, więc bardzo Cię proszę :) Akademik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blogg <3 ;*

    wbij do mnie ;*

    http://na-granicy-szczescia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !