środa, 7 marca 2012

Zaistaniała sytuacja "czyli chamstwo ponad wszystko " !

No hej .

Osoba , która nadesłała mi kradzione zdjęcia z innego bloga została przez mnie upomniana by tak nie robiła ponieważ będę miała przez to kłopoty ( A tego nikt nie chce )
Co dostałam w odpowiedzi ?
Tylko wulgaryzmy !

" Ha ha ! No i co mnie to ???? Nic mi nie zrobi ku**a jeb**na ty też nic dzi**ko !!! Ha ha obie jesteście pe**ły !!!! Poje***ne dzieci neo !!!!! Na modzie się nie znacie i mówicie ,że jesteś zaje***ste kur**a !!! Pier***olcie się obie debilki !!!! " 

No dobra Gal Anonim to przy niej pikuś ! Mam nadzieje ,że takich samych wiadomości nie dostała autorka innego bloga a zarazem autorka tych zdjęć . Mam nadzieje ,że także autorka przyjmie przeprosiny za mnie ( że nie zauważyłam tych zdjęć wcześniej ) oraz za "dziewczynę " która ,że tak powiem "handluje" zdjęciami .

Dobra tyle na przepraszanie czas n a kilka nowych koszulek z Pull&Bear :






To na tyle ! Pa

Shoowers !

Macie jakiś problem lub pytania ? Piszcie na czaszka444gmail.com. Dodajcie także wasze zdjęcia ! Czekam !

5 komentarzy:

  1. Tak, ludzie chyba naprawdę nie znają pojęcia "kultura"... ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. oto dowód na to że ludzie są wredni

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki :)

    www.nieudana95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta w kawiatki tylko mi się nie podoba ( ostatnia) reszta super ;p . zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:49

    świetne są te bluzki . ;o
    ty sama się bardzo znasz. ;)
    będę z chęcią obserwować twojego bloga , mam nadzieję , że ty mojego też . :D
    tamtym kimś się nie przejmuj- jego problem, jaki jest. no chyba, że chciał się wylansować, jak to on umie buzgać. nie licząc tego, że powiedział "dzi**a" i "pe**ł", chociaż nie może być nimi ta sama osoba... -,- pozdrowienia dla tego zasra**go kogoś -.-

    a tobie szczerze gratuluję bloga. :)
    zapraszam do mnie. :p

    http://zuzuzuzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !