niedziela, 12 lutego 2012

Odwołane .?

Nieeeee !
Moje zakupy ! Moja nowa torba . Moje nowe bluzki . ! Zapłacą mi za to ! Dlaczego to spotkało właśnie mnie ? No cóż może w nastepną sobotę wybiorę się na zakupy :)

Dzisiaj pokaże wam kilka torb , które znalazłam na stronie BUTIKU  .



Też są fajne tak samo ja te które wybrałam wcześniej :) 
Zamierzam wam pokazać jeszcze kilka koszulek z najnowszej kolekcji BERSHKA. 

Pierwsza to bluzka z prześwitującym tyłem z Serdeuchem . 



Druga to bluzka z czachą xp . 



Trzecia . To taka bluzka z jakimś tam grafiką w centki z całkiem przezroczystym tłem . 



Kolejna bluzka a zarazem czwarta jest z nadrukiem tekstowym . 



I ostatnia z takim jakby skrzydłami z takim przecięciem na plecach .



No dobra to na tyle :) 
A jak wam się podobają ? Piszcie ! 
Wasza Shoowers. 


Jeśli macie jakieś pytania to napiszcie na adres : czaszka444@gmail.com i nie zapomnijcie wysłać mi swoje zdjęcia ( na pewno znajdą się na blogu :P )

Shoowers

2 komentarze:

  1. Mówię na serio fajny blog
    Zapraszam na mojego bloga o życiu
    też na blogspocie ;)
    http://sheisyounggivehersometime.blogspot.com/
    A noi obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluzki a szczególnie ta z "Serduchem". Chyba trzeba zainwestować :) Uwielbiam bluzki z BERSHKI.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !