środa, 25 stycznia 2012

ACTA ?

Ostatnio siedziałam na kwejk.pl , besty.pl i itp. I dużo pojawia się postów na temat ACTA Ja sama jestem wręcz oburzona tą całą sytuacją . Nie mam zamiaru dawać się kontroli i nie mam zamiaru korzystać z ocenzurowanego internetu . Ostatnia chwila by działać to teraz ! To ostatni dzień przed 26 stycznia , dniem który rozpocznie podpisanie umowy ACTA !! :

(Obrazek wyżej : Można go spotkać na wszystkich stronach besty , kwejk ,kiepy )
Przy okazji mam dla was kilka obrazków nawiązujących sprzeciw ACTA :

(Ten obrazek pokazuje jak Polacy walczą z ACTA.) 


I jak wszyscy walczą z ACTA



Nawet nasza pani Basia 


Nawet nasz ulubiony Niekryty Krytyk nie popiera ACTA :



I nasza kochana Paczałka też chyba nie popiera ACTA.


To na tyle mam nadzieje że też nie popieracie ACTA tak samo jak ja . 
P.S. Na YouTube można spotkać wiele filmów mówiących ,że ACTA jest zła. 

To na tyle pa , wasza kochana Mayah










1 komentarz:

  1. Też mi się to poniekąd nie podoba! Skąd będę ściągać filmy i muzę? :((
    Ale z drugiej strony, to nawet dobrze, bo wyobraź sobie, że napisałaś książkę i wydałaś bestseller, a większość ludzi przeczyta na internecie e-booka... i tyle kasy w plecy;(
    Staram się być obiektywna i widzę te ciemne, jak i jasne strony ACTA.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami fantasy:
    www.zegarek-kieszonkowy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz c:
Obserwacja za obserwacje.
Kom. za kom. Zostaw link a na pewno się odwdzięczę. :3
Jednak jesli masz zamiar napisać "Fajny blog, wpadnij do mnie " itp to prosze lepiej sobie daruj. Nikt nie lubi takich komentarzy !